17 OCT 2024 - Welcome Back to TorrentFunk! Get your pirate hat back out. Streaming is dying and torrents are the new trend. Account Registration works again and so do Torrent Uploads. We invite you all to start uploading torrents again!
TORRENT DETAILS
True Detective 3x08 Ora Mi Sono Ritrovato ITA ENG 1080p AMZN WEB-DLMux DD 5.1 H.264-TRiADE
TORRENT SUMMARY
True Detective
Status:
All the torrents in this section have been verified by our verification system
TV Release: 2014-01-12 Torrent Release: 10-03-2019 by user
Swarm:
0 Seeds & 1 Peers
TV Show Genre:
Crime, Drama, Mystery, Thriller
Runtime:
55 min.
Parental Rating:
[18+]TV-MA - Mature Audence Only
This program is specifically designed to be viewed by adults and therfore may be unsuitable for children under the age of 17. This program contains one of more of the following: graphic violence, explicit sexy times, or crude indecent language.
Awards:
Nominated for 4 Golden Globes. Another 30 wins & 82 nominations.
Vote:
No votes yet.
Episode: Now Am Found (3x8)
Episode Plot:
Wayne struggles to hold on to his memories, and his grip on reality, as the truth behind the Purcell case is finally revealed.
Episode Release:
2014-01-12
Episode Genre:
Crime, Drama, Mystery, Thriller
Runtime:
75 min.
Staff:
Actors: Mahershala Ali, Carmen Ejogo, Stephen Dorff, Scoot McNairy Writers: Nic Pizzolatto (created by), Nic Pizzolatto Directors: Daniel Sackheim
Other episode info:
Awards: N/A. Originally recorded in English in USA.
Seasonal anthology series in which police investigations unearth the personal and professional secrets of those involved, both within and outside the law.
Wayne Hayes è un detective ormai in pensione che da ben 35 anni è tormentato da un caso del passato. 1980: è passata una settimana da Halloween, e Will e Julie Purcell, due fratelli rispettivamente di 12 e 10 anni, una sera non tornano più a casa a West Fringe, in Arkansas. I loro genitori, Tom e Lucy, sono disperati. La polizia viene allertata, e il caso viene affidato a Hays e al suo partner Roland West. Cos’è successo a Will e Julie?
I Purcell, che già non andavano d’accordo prima e che ora non fanno che rinfacciarsi a vicenda la sparizione dei figli, non sono di grande aiuto, ma i due detective fanno del loro meglio per ricostruire gli ultimi giorni e gli ultimi spostamenti dei ragazzini. Purtroppo, però, i fratelli vengono trovati morti.
Da missing a murder, da ricerca di persone scomparse a indagine per omicidio: tutto si fa ancora più complicato. Viene sguinzagliata una pletora di ufficiali della contea e di agenti dell’FBI, e vengono interrogate molte persone. Si arriva a qualche indagato, ma non si riesce a trovare il colpevole. O i colpevoli. Il caso viene dunque accantonato, ma dieci anni dopo, nel 1990, una nuova, scioccante scoperta riporta i riflettori sul caso. Eppure la verità è ancora lontana.
25 anni dopo, Hays, ormai anziano, accetta di essere intervistato per un documentario true crime incentrato sul brutale omicidio di Will e Julie Purcell. E lì, rispondendo alle domande dell’intervistatrice e rivisitando anche il più piccolo dettaglio, riaffiorano alcune dolorose memorie. Qualcosa non torna. Qualcosa non è mai tornato...